پاندای من

ایندیانا جونز ۵ می‌­تواند کپی از فیلم لوگان باشد

ایندیانا جونز ۵ به کارگردانی جیمز منگولد احتمالا میراث ایندی را کامل می­‌کند و منگولد می­‌تواند از فیلم قبلی­ خودش یعنی لوگان کپی‌برداری کند تا این اتفاق بیفتد.

ایندیانا جونز ۵ احتمالا میراث ایندی را کامل می­‌کند، و جیمز منگولد مرد این کار است. منگولد قبلا سفر یک شخصیت نمادین را در لوگان ۲۰۱۷ به پایان رسانده بود. حالا وی می‌­تواند این کار را با ایندیانا جونز ۵ انجام دهد، و چه بسا حتی در این گیرودار ایندی را نابود کند.

کمپانی دیزنی به‌تازگی در رویداد روز سرمایه­ گذاران مطلبی را تأیید کرد که عده زیادی قبلاً از آن مطلع بودن؛ قرار است که منگولد ایندیانا جونز ۵ را کارگردانی کند. البته، کارگردانی منگولد از این جهت قابل توجه است که وی جانشین استیون اسپیلبرگی شده که کارگردانی ۴ فیلم قبل را به عهده داشته است.

قسمت پنجم ایندیانا جونز قرار است در ژوئیه ۲۰۲۲ اکران شود، که در آن زمان ستاره ایندیانا جونز یعنی هریسون فورد ۸۰ ساله خواهد بود. فورد نظر برخی افراد را قبول ندارد که سن بالایش مانع ایفای نقش ایندی می­‌شود؛ وی به این نظرات اهمیت نمی­‌دهد و ادعا دارد که این شخصیت آن‌قدر قوی است که حتی در فیلمی که چندان هم اکشن نباشد می­‌تواند موفق از آب دربیاید.

ورژنی سبک‌­تر و آرام­‌تر از ایندیانا جونز قطعا جالب توجه است، و منگولد قطعا مهارت این کار را دارد. این کارگردان به خاطر توانایی­‌اش برای تبدیل لحظات در ظاهر معمولی به لحظات مهیج تقدیر و ستایش شده است؛ مثل سکانس­‌های رانندگی در فیلم فورد در مقابل فراری (Ford vs. Ferrari) یا مشاجرات خانوادگی در فیلم سر به راه باش (Walk the Line). لوگان شاهکار منگولد است، و احتمالا ایندیانا جونز پنجم شبیه لوگان خواهد بود.

لوگان هم یک فیلم منحصرا اکشن نبود. با اینکه بعضی از سکانس‌­های خشن این فیلم به حق تحسین شد اما این لحظات آرام­، به‌خصوص لحظات پایانی، فیلم بود که آن را تبدیل به فیلمی فوق‌­العاده کرد. لوگان یکی از نمادی‌ترین شخصیت­‌های دو دهه اخیر و هم‌چنین یادآور هیو جکمن در فیلم ولورین است.

ایندیانا جونز ۵ مانند لوگان است. هریسون فورد یک افسانه هالیوودی است، و ایفای نقش وی در ایندیانا جونز در زمره ماندگاترین نقش­‌ها به شمار می‌رود و شاید فقط با بازی­ او در نقش هان سولو در جنگ ستارگان قابل مقایسه باشد. جنگ ستارگان به نوعی مدیون فورد و سولو بود اما هریسون فورد به قدر کافی مورد احترام قرار نگرفت. بار دیگر فرصت درخشش در ایندیانا جونز برای فورد فراهم شده است. تجربه منگولد در این زمینه موجب شد تا دیزنی کارگردانی این فیلم را به وی واگذار کند. حالا این سؤال در ذهن همه ایجاد شده است که آیا منگولد ایندی را نابود می­‌کند یا خیر.

رسانه های همکار
استفاده از مطالب نیوکالا مگ برای مقاصد غیرتجاری با ذکر نام دیجی‌کالا مگ و لینک به منبع بلامانع است. حقوق این سایت به شرکت نوآوران فن‌آوازه (فروشگاه آنلاین دیجی‌کالا) تعلق دارد.
محصول با موفقیت به سبد خرید اضافه شد.